underbara händelserika helg!

HaadiHooo!

Vet knappt var jag ska börja, men vi tar det i logisk och inbördes ordning.

Fredag: Jobbade som vanligt, sedan bar det av till Mäklarhuset. Papper skrevs på, pengar överfördes och nycklarna till lägenheten blev våra! Kan inte beskriva den lyckan. Verkligen nyckeln till friheten!



Jag och Freddie åkte till lägenheten med detsamma och efter ca 40 min. kom Kim (första gästen ;D) och hälsade på. Därefter kom Tiina och sedan åkte vi till Kungens Kurva allihop. Jag ÄLSKAR Rusta alltså, köpte hur mycket grejer som helst för 220kr!




På Rusta inhandlades även en Megafon som använts flitigt i helgen kan jag lova. Vi åkte bil med nervevade rutor och ropade, vi åkte till Alex och Crichan's (chrickan) fotbollsmatch och hejade, vi åkte till BB-huset och hälsade - osv osv. Bra presenttips måste jag nog säga (;





Till slutet av kvällen var Tiina, Alexandra, Alex, Hietala, Kim, Thommy, Freddie och så jag hemma (!) i lägenheten och spelade spel på golvet. Freddie ska ju renovera så knappt några möbler kommer komma in i lägenheten innan midsommar.



Lördag:
Jag och Freddie åkte till Skärholmen och mötte Kim, Hietala och Philip i Skärholmen. Där shoppades det lite och sedan åkte jag hem och fixade mig. När både jag och Freddie var klara åkte vi till Fruängen, lämnade av lite grejer och blev hämtade av Kim. Sedan åkte vi hem till Thommy som fyllde FUCKING 22år ;) Det var en riktigt rolig fest, kanske lite väl rolig mot slutet, men slutet gott allting gott.



Söndag: Jag och Freddie hade sovit vår första natt i lägenheten, på en tjock uppblåsbar madrass. Sov förvånansvärt bra och runt 10-tiden var det dags att gå upp. Min käre sambo började riva ned saker och jag solade. Sedan kom Kimpan och hämtade oss och vi åkte och hämtade Thommy och Hietala o därefter till Huddinge. Efter besöket på sjukhuset köpte vi pizza och då hade även Philip joinat oss.




Med pizzakartongerna åkte vill till Hietala och satt i solen, därefter åkte jag hem för att sedan åka tillbaka till Frunken för tjejsnack med tiina och alexandra på balkongen.

Har varit en riktigt riktigt bra helg. Har lärt mig saker som är livsviktiga och även lärt mig hur viktigt det är att hålla sina vänner nära, de finns där för en i vått och torrt. I nöd och lust. Typ.
Älskar mina vänner <3




Nu ska jag klä på mig sedan ska jag möta upp Milli-Vanilli, åka och köpa lunch och sedan ska vi chilla. Har körlektion idag kl16 och jag kommer dö. Men ska träffa tiina och Alexandra sedan så det blir fint som snus (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0