Sketen måndag.

HaaaadiiiiHooo!

Har haft en riktigt k-k-dag idag! Började med körlektionen from hell (inte som förförra gången men ändå), att backa en bil är så jävla ologiskt! Man ska ju fan köra framåt, inte bakåt - helt onödigt att lära sig!!! Min lärare hotade till slut mig med att han skulle antingen skjuta mig eller hänga upp mig i fruängen centrum. Det säger allt om dagens lektion ;)

Sedan hade jag möte på jobbet, inte helt fel då jag måste samla timmar men anyway, brukar ju vara ledig på måndagar så ni förstår känslan?

Sen nu så har jag bakat tigerkakor till jobbet, dom ser ut som tegelstenar från någon klosterkyrka från 1500-talet. Sugen?

Men men, imorgon är det nya tag - inte sant?

Javisstja, det snöade ju idag också. Great.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0