Kär i kärleken.

Att leva tillsammans med någon är att ibland låta någon annans tankar och beslut avgöra. Oavsett om man är nöjd själv eller inte.Det handlar om att kompromissa - right?

Ibland undrar jag bara hur mycket man ska ge med sig? Man har bara ett liv, bara en chans, bara en enda gång på sig att göra det man vill. Ska man offra den chansen?

Ena delen av mig vill bara ge upp, medan den andra kämpar så jävla hårt.

Jag orkar inte känna mig ivägen mera, jag vill inte känna mig korkad och dum som bara gör fel. Jag vill känna att jag betyder lika mycket för någon som jag känner för den.

Jag vill gifta mig med Hundtricket Simon som har samma syn på kärleken som mig.

En kärleksfilm slutar inte såhär....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0