i've got nothing absolutley nothing.

Jag har aldrig tappat andan som jag gjorde när jag träffade dig. You caught my breath away.
jag har aldrig känt att någon annan har varit så värd att kämpa för. Jag har kämpat emot mina inre demoner för din skull, jag har försökt göra allt i min makt för att du ska känna dig som den mest betydelsefulla människan i världen. Jag har hållt din hand i stormen och (i alla fall försökt) leda dig ur den, jag har varit dina ben när världen rasat, även om min värld raserade för länge sedan. Jag har gett dig all min kraft som jag inte ens gett mig själv när jag behövt det som mest. Jag har alltid lyssnat och försökt ge råd. Hjälpt dig i den mån jag kunnat. Stöttat dig i precis allt även om jag inte alltid gillat dina beslut. Jag har gjort allt jag kunnat och om inte det är tillräckligt så finns det inget mer jag kan göra.

Jag älskar dig mer än jag någonsin trodde att jag kunde älska en människa. Du är min själsfrände och mitt hjärta. Det kommer du alltid att vara, oavsett vad. Och jag kommer stötta dig i alla lägen så länge jag kan. Jag kommer alltid att finnas där för dig. Precis som jag önskat och önskar att du är för mig...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0