Fin måndag

Hej finingar!

Ännu en händelserik dag har passerat.

Började med att åka till Frunken med Milli-Vanilli och vi köpte med oss en varsin sallad från pizzerian. Sedan satt vi i solen på balkongen och käkade och pratade. Världens bästa är hon! <3

Sedan bar det av mot körskolan. Idag gick det mycket bättre än vad jag hade trott att det skulle göra och det kändes så himla skönt. Tror att det rent genomsnittligt går bra varannan gång och tvärtom. Först får jag lära mig och prova (och göra fel givetvis) sedan ta in och gången därpå visa att jag förstått och klarar det.

Efter körlektionen mötte jag upp Tiini och vi handlade korv, bröd och lite annat. När Alexandra kom gick vi ner på gården och grillade. Mysfaktor 100.

Efter några korvar (-2 som rullade ner på marken haha) kom Kim och Philip också :)
Grymt mysig måndag och imorgon ska vi sova där för andra gången.

Just nu leker livet och jag mår så himla bra - mycket tack vare mina fina vänner. Ni är bäst!


Ligger på soffan hos pappa och chillar. Älskar verkligen det här hemmet och kommer sakna det något enormt när jag väl flyttar ut helt. Papsi, zindy och sessi - min fina familj :) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0