Drömkroppen är min egen.

Jag har så långt bak i tiden som jag kan minnas jämfört mig med snygga, underbara och vackra Pamela Andersson. Jag vet inte vad det är med den kvinnan som jag tycker om,  jag tycker bara att hon är så jäkla häftig! Jag tycker fortfarande att hon är grym, men den senaste tiden har jag börjat jämföra mig med någon annan, nämligen mig själv förut. Alltifrån min hälsa, rutiner och vanor till utseendet, tankar och förändringar. Mitt mål för denna sommar (eller nästa?) är att ha den kroppen som jag en gång i tiden hade. Egentligen vet jag att vägen dit inte är lång, det gäller bara att sluta med godis, skräpmat (framför allt) och annat skit. Jag rör på mig dagligen men vill verkligen pusha mig själv att göra det ÄNNU mer. Sedan kommer jag vara DÄR!

Jag NU:




Jag DÅ:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0