Underbara människa!

Hellohey!

Fyfan vilken tur man kan ha ibland! Imorse åkte jag till Frunken och solade solarium. Blev jättenöjd och tyckte jag fick massa färg. Anyways sen åkte vi (jag och Freddie) till Gustavsberg och hämtade upp Phille. På vägen hem från Gustavs så loggar jag in på facebook via telefonen. Upptäcker då ett meddelande från en tjej som jag inte har någon relation till, och hon skriver "hejsan anna, hittade din plånbok i solariumet ring mig så får du tillbaka den". Alltså! För det första hade jag inte märkt att den var borta (hej stelt läge när jag ska in på krogen ikväll) och för det andra så bor hon inte alls långt bort. Det där är vad jag kallar en ängel!!! Så om ca 30 min. så ska plånkan vara i min ägo igen.

Tusen tack åter igen till dig Jennie. Karma vännen, karma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0