"EEE DUUU MEEED HOFFE"?!?!?!

Godmorgon! Natten var verkligen ett äventyr! But in a good way!

Började med PURE där det typ var sämst (haha) några skjortgrabbar körde roliga moves på dansgolvet förvisso så det var ju underhållande att titta på, haha. Därefter blev det MAGENTA och efter att vi betalat inträde och gått in, inser vi en efter en att det är så gott som baaaaraa asiater (inget emot asiater men man kände sig lite utanför ;) . Obviously eftersom det var "HONG KONG NIGHT" ! Men vi körde på ändå och sedan blev kvällen slutligen helt suverän!

Blev till att åka till Slussen för nattmat, därifrån promenad genom hela Slussen (sett ställen jag aldrig upptäckt förr i Stockholm), skrattandes och tjoandes. Pallade lite hallon i någons trädgård (finns bilder på det om jag verkligen vill minnas helt rätt) och sedan joinade vi två olika spontanfester, en på väg till apberget och en uppe på.

Hursom. Utsikten var helt underbar och nu älskar jag filmen ännu mer (hahaha!)


TUSEN tack till Sandra som orkade med hela kvällen, och eftersom hon inte har facebook så ska jag göra en statusuppdatering åt henne här. " Blivit släpad genom hela Stockholm en hel natt för att ha en STHLM BOOGIE natt och komma till APBERGET"


Gårkvällen var hursomhelst en av mina absolut topp 10 sommarkvällar.

Klockan sju imorse sa jag godmorgon till pappa och sen somnade jag...





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0