vad heter jag?

Jag har blivit så läskigt senil den senaste tiden. Igår glömde jag exempelvis bort att gå av på rätt station (hur ofta har inte jag åkt till jobbet?). Jag hade ett sådant där "moment" precis, när jag bara vill skriva av mig men vad tror ni händer? Jag glömde givetvis bort vad jag skulle skriva så fort jag började fingra på tangenterna. Det händer mig flera gånger om dagen. Jag glömmer bort de mest självklara sakerna, små som stora. Men främst är det saker som jag ska göra inom kort, saker som sker om ett par dagar har jag stenhård koll på. Men vad jag ska handla, vad människor heter, vilken sida jag ska gå in på på datorn osv. Sådant glömmer jag flera gånger om dagen.

Vad beror det på?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0