Thailand - på gott och ont.

Tjeeeeeeenis!

Gissa vem som är hemma igen? Anna-the-panna!

Vår resa var helgalen, från början till slut - både på gott och ont. Vi har varit och klappat tigrar, jagat skorpioner ur badrummet, burit på apor, varit hos thailändska frisören (där fick vi ligga i varsina sängar medan vi väntade på vår tur..) åkt natt-tåg, firat nyår på stranden, blivit lurade, blivit bjudna på öl - överallt (då menar jag på resebyråer, frisörsalonger, skräddare you name it), snorklat på flera meters djup, sett kungskobror, åkt tuk-tuk, varit på de mest sjuka showerna, shoppat (även om shoppingen var en stor besvikelse för min del.), solat och rest mellan 8-10 olika platser.

Om någon har frågor om Thailand så får ni gärna ställa dom, vi var med om så mycket så jag har både lärt mig en hel del och sett det mesta. Så fråga på bara!

ps. på bilden är jag hos frisören, och ja ni ser rätt - det är en öl jag dricker ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0