Rådjursögon!

Något jag alltid älskat är förändringar, alltså rent utseendemässiga sådana. Tro det eller ej ;) Efter att jag färgat håret från den ena färgen till den andra, tatuerat mig, piercat mig här och var osv osv. Är det givetvis ett givet kort för mig att prova på och ändra ögonfärg! Jag har alltid varit sugen på att ha djupa, bruna rådjursögon - men vad gör man när man är född med kornblåa ögon? Jo, skaffar linser!

http://www.fargadelinser.com/ finns det jättemånga olika fina färger på linser, allt från röda (!) till kolsvarta. Allt mellan himmel och jord alltså.

Mina favoritlinser som jag överväger att köpa när lönen trillar in är månadslinserna "Expressions Colors Brown" från CooperVision. De ger exakt den där mörkbruna färgen som jag vill ha på mina ögon! Åh vad jag längtar tills dessa kommer hem till mig :)





Såhär ser linserna Expressions Colors Brown (229:-) ut!

http://www.fargadelinser.com/säljer de även tandblekning, parfymer, smink mm.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0