love you.

Du är en sån där önskedröm. En drömkille. Du är precis den som jag önskat att jag ska få träffa och dela mitt liv med. Du är en dröm som helt enkelt gått i uppfyllelse. Om ett par dagar har 3½ år gått sedan vi blev just "vi" och jag älskar dig bara mer och mer för varje dag som går, jag blir mer och mer förälskad och mina skrattgropar blir bara djupare för varje gång jag ser dig.

Just nu kan vi (om allt går som det är tänkt.) befinna oss i ett livsavgörande stadie. och det känns både spännande och nervöst, men samtidigt så sjukt roligt och tryggt att få ta nästa steg i vårat förhållande - tillsammans med dig. Även om den här planen går käpprätt åt skogen, så spelar det inte någon större roll just nu för nu har vi i alla fall insett att vi är redo, vi vill, tillsammans.

Jag älskar dig så mycket och du är utan tvekan bland det bästa som hänt mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0