hard work work.

Hoolabandooola!

Jag och Sandra har varit och bränt fläsk precis. Vi körde ett motionspass på 60min. och jag kan ju säga att DAMN det visste var det tog! Är helt slö i benen och lam i rumpmusklerna. Men nu är vi på gång och framöver kommer vi köra flera pass i veckan (step-up, aerobics, gymstick, motionspass, styrketräning..mm)

Nu måste jag bara bryta min dåliga gift-vana men dit kommer vi snart. Imorgon är det dag 1 på min kamp. Ni får följa mig på vägen..(helgen är dock ett undantag, I'm a failure I know..)

Men sen ska jag få tillbaka flåset, musklerna och orken!


PUSSS




Grymt sugen på att fylla läpparna igen..(ser ut som en rumpa i ansiktet haha)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0