Give me some guns or roses.

Igår var jag hos Käftis. Fick total panikångest precis innan jag skulle in till läkaren men så fort jag satte mig i stolen kändes det bra. Han var jättesnäll och fick mig verkligen att koppla av! Att vi har gått i samma grundskola - samtidigt, är ju dock en annan femma ;) Inga hål och ren från tandsten. woho!

Nu ilar det dock i de 5 understa tänderna varje gång jag öppnar munnen utomhus. Men men..

Hade mitt första utv-samtal idag och det gick så jävla bra! I love trevliga människor!! För övrigt var det en rätt kämpig dag, på alla plan, men nog om det :)

Nu har jag ont i halsen och hostar som en åsna, så jag fick glömma träningen som jag var så jävla sugen på. Men jag och Sandra ska köra järnet nästa vecka, beach11 here I come!

Köpte en förjävla snygg tischa på h&m igår förresten, som belöning för att jag varit så duktig hos tandis! En magkort med Guns N'roses tryck. Kommer bli grym i sommar, och klockrent med en tischa med en bandlogga som man faktiskt kan stå för som säljs på hm. Love it.

http://www.youtube.com/watch?v=oobDQ0vdm8M

Nu ska jag vila mig lite, pusss påre!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0