Underbara påskledighet!

Hallåj in this club!

Har haft en uuuunderbar påsk!

I fredags var jag och Freddie på Skansen. Jag var skittaggad för att se kisse-ungarna men när vi väl kom fram så har tydligen alla djuren på Lill-skansen flyttat till landet för att de håller på att bygga om alltihopa. Tydligen kunde man se några djur om man krigade sig till "Skogens hus" vi sprang runt hela skansen hur länge och långt som helst, och det enda vi såg var typ galna hönor som sprang överallt ändå! Men några söööta killingar såg jag i alla fall! Ville klappa getabocken men det var så många andra som var lika sugna så sket i det..Matade två galna fåglar med bulle iaf, slängde bullen på marken och sprang  - har hört att fåglar är aggressiva och oberäkneliga...



Efter Skansen åkte vi in till Centralen med spårvagnen (fancypancy) där mötte vi upp Kim, Kristian och Nyllet. Vi fick för oss att vi ville sitta på en uteservering och dricka några kalla. Men no shit - det ville ju hela jävla sverige också obviously! Så vi tänkte lite smart att vi åker till Medis för där är det säkert tomt, en lönefredag, klockan 16:30 när solen skiner och alla är lediga. Så det hela slutade med att vi promenerade till Gamla Stan där vi mötte Joel (som bor där). Han hade tydligen öl hemma så jag och Freddie följde med honom upp (skoja inte att han bodde högst upp..) sen satt vi nere vid vattnet och käkade glass (alla utom grappo - hahaha) och drack bira. Det var trevligt!

På kvällen bjöd alexandra på grillpartej, så freddie körde all-in och blev kanonfull medan jag körde lite piano.



Lördagen var vi ruggigt sega,, så efter brak-påskmiddagen somnade vi, sedan avslutade vi påskaftonen med en kvällspromenad hem till grappo!

Igår åkte jag in till stan och träffade Tiina, vi köpte glass och satte oss i gamla stan (vid vattnet -surprise!) och hade det suveränt i kvällssolen. Sedan åkte vi och mötte Alex och tillsammans tog vi oss till Älvsjö. Vi skulle nämligen gå på bio. SÅ vi hämtade bilen, plockade upp Alexandra och åkte till Heron. Vi såg SCREAM 4 och jag skrattade mig genom filmen. See it to belive it!



och idag har jag kört min första dubbellektion som gick guld! Nu har vi precis grillat burgare och imorgon börjar mitt nya liv.

Tjaaaaaarååå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0