sjätte sinne.

Ett par dagar innan Lennie gick bort hade jag en så sjukt otäck dröm. Den drömmen handlade om att mina tänder rasade ut och sedan fanns det enbart flisor kvar i munnen.

Natten mellan torsdagen och fredagen förra veckan drömde jag något liknande, tänderna blev lösa, lossnade en efter en och till slut hade jag bara en enda lång huggtand kvar på nedre käken. Igår kväll ringde freddies telefon och vi fick veta att hans morfar har somnat in.

När jag googlar på drömtydning och tandlossning kommer det främst upp alternativ som "förändring" osv, men även vissa där det står att tandlossning betyder att någon kommer att dö.

Jag har alltså drömt den här drömmen (som jag minns som starkast) två gånger och båda gångerna har någon kring mig gått bort.

Kommer inte våga somna mer, vad händer om jag drömmer något liknande igen?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0