jag har problem.

Tjena!

Håller på att städa/rensa för fulla jävla muggar! Hittills har jag hittat sjukt mycket oanvända grejer, vissa med prislapparna kvar än, och andra som jag köpt, provat, och glömt bort! Fyfan vad jag borde skämmas! Skor, väskor, klänningar, kjolar, koftor you name it. Skulle fan i mig kunna ha en egen butik i mitt rum.

Har även slängt flera kassar med kläder men känns inte som att det blir mindre att städa för det.

En sak som är säker; jag ska fan ha städhjälp när jag flyttar. Annars funkar det inte.....

Nu ska jag plocka undan lite av de miljoner saker som ligger här, sen ska jag ta en paus i solen med milli-vanilli! Har körlektion på 100 min. klockan 19 idag. Kommer typ dööööö.

Pusss!



allt på bilden ovan är oanvänt med lappar kvar....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0