utgång.

Godmorgon!
En lagom sliten tjej som skriver idag.

Gårkvällen bjöd på utgång. Först åkte jag och Tiina hem till Karro, där vi käkade take-away wook och förade samt fixade oss. Sedan anslöt även Alexandra, Mikaela och Matilda.

Efter ett tag var det dags för att hoppa in i taxin och åka till PURE. Jag har väl inte sådär jättemycket att säga om det stället, men jag tror att det skulle vara bättre med en annan musik än den som spelades igår.. ;) När vi druckit våra drinkar,
hoppade vi in i taxin mot BERNS.

Där var musiken betydligt bättre, men mina jävla skor satte stopp för dansandet tillochfrån.

Tiina körde all-in med att bara prata engelska och fick folk att tro att hon var från California ;)

När jag kom hem inatt/imorse, satte jag in öronproppar för att testa om jag sover bättre  - vaknade 13:00. Men sen var jag ifs skapligt trött också.

Nu ska jag koppla in min nya router så jag kan ligga i sängen och surfa. Vad kvällen bjuder på får vi se, kanske kommer upp bilder från igår.

PUSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0