taggad.

Det enda jag gör nowdays är; går upp runt 06, åker 1 timme kommunalt och jobbar 8 timmar. Åker hem på 1 timme, käkar, varvar ner och somnar. 5 jävla fucking dagar i veckan. Ibland kan jag jobba över 1,2,3 eller varför inte 353 timmar men det är ju roligt det med.......


Men i helgen ska jag i alla fall unna mig roligheter.
Ska försöka få en tid för sminkning på Make-Up Store, sen vankas det utgång med gullisar, förhoppningsvis övningskörande och sömn.

Gott.


Nu ska jag duscha, sen åka till min man. Imorgon ringer väckarklockan 05:00. :)

Flicka ca 2½ år: Jag har också varit kjuuk (kuk?)
Jag: Eh, vad sa du?
Flicka: JAG HAR OCKSÅ VARIT KJUUUUK!
Jag: Sjuk?
Flicka: Ja, jag hade ont i halsen.


Jag & Pojke 3 år;
Jag: Nu får du lyfta på foten så jag får på dig byxorna
Pojke: Ja, det är viktigt att samarbeta.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0