plugghest.

Jag är så grymt sugen på att börja plugga. Vad vet jag ännu inte, men jag saknar känslan av att plugga, skriva prov, och lära mig nya saker. Från att ha krökat skallen av mig förra helgen till att nu, sitta och kolla olika utbildningar, är smått schizo-aktigt. Men sån är jag, spontan och fördjävla dålig på att hålla vissa beslut.
Så fort jag beslutar mig för något så ångrar jag mig.

Psykolog, behandlingspedagog, personlig assistent, sjuksköterska, journalist eller något inom hantverk - vad säger ni? Målare skulle vara skoj ;D Eller varför inte jobba som sopgumma eller låssmed? Anyhow.

2011 - mitt nya år. Lägenhet, plugg, körkort. Nam nam.
2010 - värsta året ever.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0