Köra - köra fort som fan

Tjenis Penis Jan Banan!

Idag har vi varit ute och surrat med bilen. Tycker verkligen att det går bättre och bättre för varje gång! Idag körde jag en relativt lång sträcka på trafikerade vägar också för första gången. Det var både korsningar, rondeller, övergångsställen osv. Fungerade utmärkt och jag förtjänar en redig klapp på axeln ;)

Innan vi for iväg bakade jag ännu en äppelpaj, snacka om hybris man fått alltså. Tror typ att jag är husmorsan herself eller något. Men jag var så grymt sugen, dessvärre köpte vi med oss chinese/pizza-take away så nu får pajen vänta ett ögonlock..

Men snart så.

Är dessutom sugen på öl och roligt sällskap. Men men..


PUSSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0