fuckyou.

Vaknade 04:10 idag av att jag hade så ont i magen att jag trodde att någon höll på att äta upp mig innifrån. Och för att klargöra en sak; NEJ JAG HAR INTE MENSVÄRK!!!!!

Så.

Jag är bara så extrem stressad över min levnadssituation just nu. Och nej, jag är inte en sådan person som vädrar allt jag tänker på/mina problem hursomhelst. Så bara för att jag verkar vara som "vanligt" så betyder inte det att jag inte har helvetes jävla massa andra problem.

Jag räknar dagar till jag sitter på planet till WIEN. Då jag äntligen kan få lite lugn.
Jag gråter blod över att det än så länge fortfarande är över 2 månader kvar till jag kommer till paradiset.
Men när planet landar i Thailand. Då mina vänner, då kan jag andas ut.


Nu ska jag knapra i mig lite roliga saker. Sedan ska jag sova.

Nackskott & puss.


PS. JAG SKITER FULLSTÄNDIGT I VILKA JÄVLA PARTIER SOM KOMMIT IN I RIKSDAGEN! ALLA JÄVLAR SKITER ÄNDÅ I OSS VANLIGA DÖDLIGA SOM SLITER ARSLET AV OSS; SÅ LÄNGE DOM SJÄLVA SITTER PÅ SINA FETA FUCKING PLÅNBÖCKER. Så.. :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0