party all the time.

Hej alla pigga människor!

Önskar att jag kunde säga att jag är en av er idag men då skulle jag ljuga. Igår hade hockeygrabbarna chillkväll som jag, Tiina och Alexandra var bjudna på. Några öl, lite dooleys och ett par alkoläsk senare var man minsann på topp.

Trots att det var tänkt att det bara skulle vara lugnt och sansat, chill och ingen big deal, så slutade kvällen med en vända på krogen. Oväntat ;)

Blev några shottar till och massa dans, en suverän helkväll med andra ord!

Men idag mår man som man förtjänar minst sagt, och efter att jag råkade ut för en liten olycka (eller vad ska vi kalla det, freddie ;) och slog i stället precis bakom örat, så har jag extra ont i skallen.

Men men. det kostar att ligga på topp ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0