Helgen som var.

Fredag: Jag och Milli-Vanilli körde en chillkväll med öl, spontan (vi snackar grymt spontan) middag och lite vilseåkande med stockholms tunnelbana. Trodde att 172:an var lätt att hitta till i Skarpnäck men tji så fel jag hade. Till slut hann vi med en tub till Gullmars som tog oss vidare till Slussen och röda linjen. På vägen upptäckte jag att Freddie åkte med samma tunnelbana tsm med sin arbetskamrat så vi gjorde lite sällis.

Lördag: Sov bort hela dagen i princip. Tanken var att vi skulle ha åkt till Göteborg men det var lite väl långt. Så runt 18-tiden började vi styra kosan söderut. Jag tog över ratten vid Järna någonstans och efter mer än en timme parkerade vi i Norrköping! Första gången jag körde på motorvägen ever och körde över en timme i sträck! En fet klapp på axeln ska jag ha. Lyckades dessutom göra en omkörning på den vägen, ibland överträffar jag mig själv! Hursom. Där gick vi på krogen, men freddie fick dock låta bli alkoholen eftersom han körde hem oss. Lite får man offra för roadtripen, haha.

Söndag: Åkte till Linnéa och Daniel. Var så mysigt att träffa henne på så sjuuukt lång tid. Vi käkade kladdkaka och pratade om allt som hänt sedan sist. Fast mest snackade vi givetvis om BEBISEN :D Jag är så glad!! Vi bestämde även ett preliminärt datum för en middag och då har magen vuxit sig större :D


Nu har jag och freddie haft lite ost&kex kväll och det är dags för oss att knoppa snart. En helvetesvecka väntar och jag är helt slut.

PUSS & KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0