ge mig styrka.

Är det nu som jag ska inse vad "tredje gången gillt" innebär? Jag känner bara att mattan dras undan mina fötter gång på gång. Först var det L. sen D. och nu morfar.

Jag har fått koppla av i snitt 2 månader mellan gångerna. Så fort jag börjat ta det lugnt och sluta stressa inför vad som komma skall, vem som ska lämna mig härnäst, och slutat tänka på döden varenda jävla dag. Då händer det igen. och igen.

Det här kommer bli tredje gången på ett halvår som jag får gå genom en sorgeprocess, en process som egentligen säkerligen tar minst ett halvår "per gång" att ta sig genom.

Jag tänker på dig så himla mycket. Samtidigt som jag fasar för samtalet, så önskar jag att det går så fort och smärtfritt som möjligt..

Du kom, du såg, du segrade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0