fuck you, och dig och dig.

Ni som funnits där för mig genom allt som hänt det senaste halvåret - ni är guldvärda och jag uppskattar er och allt ni gör så obeskrivligt mycket.

Ni som slutat höra av er för att jag inte hört av mig till er - dra något gammalt över er och tänk efter varför jag inte haft orken nog att ens orka lyfta telefonluren. Det som hänt har fått mig att verkligen tänka genom alltihopa.

Om det var ni som gick genom ett helvete hade jag knappast skitit i er för att ni inte hört av er på ett tag, då hade ni snarare för länge sedan varit nedringda och omhändertagna av mina små dvärgfasoner.


Men som sagt. Ni är så gott som utsuddade ur mitt liv och minne.

Peace.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0