fuck off.

Jag är så gott som helt söndertrasad psykiskt. Är det inte något som händer privat så brakar livet ihop på jobbet, är det inte något som händer på vägen hem, så är det något som händer väl hemma.

Jag är så jävla slutkörd nu så jag har ont i hela jävla kroppen. Jag är utmattad både psykiskt och fysiskt.
Jag är förhelvet 20 bast, inte 65år.

Jag ska inte behöva må så här, jag ska inte behöva känna mig som en åttioårig tant som jobbat halva livet.

Jag orkar inte mer.

Imorgon är det jag som ska ta tag i det här. Psykolog, eller terapeut? Vi hörs imorgon.

Tills dess ska jag försöka spåna kring hur mitt liv ser ut till våren. Fick nämligen en efterlängtad katalog med posten idag...



Efter thailand är det byebye till detta liv, nya tag och nya platser är det som gäller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0