fredag 1 oktober

Igår hade jag och Freddie en sjukt mysig kväll bara han och jag. Vi åkte in till Kungsträdgården för att titta på alla tända marschaller, och det var verkligen mäktigt! Det såg ut som en sommarkväll när solen går ned och speglar sig i havet. Helt otroligt! Bilder kommer så fort jag hittar min sladd..

Efter det tog vi en promenad genom stan och bestämde oss sedan för att gå till Pizza Hut. egentligen skulle vi bara ha fikat men vi slog till på stort och beställde in trerätters. Blev vitlöksbröd med mozzarella till förrätt, pizza/lasagne-grej till huvudrätt och chokladsufflé till efterrätt.

Sådant  ska man verkligen unna sig ibland, och det är nog väldigt viktigt att man tar sig tid till att hitta på mysiga saker ihop. Ikväll ska jag övningsköra och sen ska vi ev. gå på bio eller göra något annat mys.

PUSS PÅ ER!

Kommentarer
Postat av: Torsteintine

Lots of great info, keep up the good work!

2011-03-07 @ 21:15:50
URL: http://torsteintine.blog13.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0