For all the joy you brought to my life.

Idag har jag träffat mina bästa älsklingar i hela vida världen.
Efter jobbet åkte jag, tiina och alexandra till Skrholmen. Jag letade efter en kofta (eller något annat kul som man kan köpa..) men kom hem tomhänt. Alexandra hittade däremot ett par grymma jeans, som passade henne så jäkla bra! Men hursom.

Det jag ville få ut av det hela var att jag mådde så sjukt mycket bättre efter att jag varit med dom och fått vädra mina tankar, och fått ta del av allt som händer i deras liv. Jag fick liksom ett litet andrum mellan allt som händer och vara "vanliga" Anna en stund. Tack för det älsklingar <3

Sen åkte jag hem till mannen min och somnade, är så sjukt utmattad så det skrämmer mig alltså. Men jag behövde verkligen den lilla sömnstunden jag fick, och att ligga och nosa på honom är rena sömnpillret :)

När jag vaknade åkte jag hem och träffade Camilla. Vi pratade lite om allting och sedan visade det sig att hon ska bli en hard working woman inom kort! STORT JÄVLA GRATTIS! Bara det fick mig att må mycket bättre till skillnad mot hur det är annars nowdays. Älskar när det går bra för mina vänner och se dem glada!

Så den här dagen har bjudit på många skratt och sköna samtal.

tack mina älsklingar, ni håller mig ovanför ytan och med fötterna kvar på jorden.
Loooove you.



Jag måste nog ha världens snyggaste kompisar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0