Langos, rockstjärnor och thai.

Tjaaa!

Söndag igen då. Gårkvällen var väldigt trevlig! Jag och Freddie åkte hem till Linnéa och Daniel (och lilla bebisen i magen såklart ;) och käkade Langos. Det var Langos-debut både för mig och Freddie, sjukt smarrigt!! Sedan satt vi och pratade om allt möjligt. Vi fick bland annat lyssna på en låt som Daniels band gjort (lyssna nedan..) och den 30e har dom spelning på Stampen i Gamla stan. Så dit ska vi givetvis och digga järnet!

När klockan blivit strax efter 22, åkte vi hem till syrran och Henke. Där spelade vi jäkla massa Guitar Hero och pimplade lite gottis. Vi somnade någon gång tidigt imorse och efter en mysig frukost och lite thailandprat for jag och Freddie hemåt.

Nu är han och lirar match i Eskilstuna och jag har precis varit ute en sväng med Milli-Vanilli.

Snart ska jag träna men först ska jag kika igenom mina nyinköpta prylar :)

PUSSISS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0