Hepatit.

...Idag var vi och vaccinerade oss inför thailand. Dom som känner mig väl vet att jag lider av en extrem fobi för sprutor (ironiskt nog..) Jag var snurrig som få när jag satte mig på brittsen och jag kände hur svim-attacken var nära. Att två 3åringar vaccinerat sig utan ett ljud innan mig, gjorde ju inte saken bättre ;) 

Men när hon väl stack kändes det knappt, och syrran som - tro det eller ej, är ännu mer nojig för sprutor kunde andas ut när hon såg min reaktion, Men ca tio sek. efteråt kändes det som att någon kapade av armen med en vinkelslip. Fan och alla hans bröder vad det värkte! Har nog aldrig skrattat så mycket av något som gjorde så svinigt pain. Visste ´liksom inte hur jag skulle reagera.

Stackars dom som skulle vaccineras efteråt, måste ha skrämt livet ur dem..
Sen köpte vi även med oss drickbart vaccin mot magsjuka. Trevligt värre...

Nu är det värsta över, iaf för en månad för då är det dags för dos nr 2.......




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0