Finns det någon som heter 24timmars...

Hej!

Igår vaknade jag 04:15 av jordens magknip och illamående. men tuff som jag är (eller?) så åkte jag till jobbet ändå. Där blev jag frusen, fick ont i varenda muskel och kände mig som 79 svåra år - minst. Klädde på mig dubbbla lager av allt, linne, långärmad tröja och fleece. Strumpor och raggisar. Sjal runt halsen. Sedan satt jag och värmde mig vid elementet så gott som hela dagen - haha .

När jag kom hem somnade jag en stund, och när jag vaknade och varit uppe ett tag tog jag tempen som visade på 38,0. Fyfan vad jag kände mig liten då. Har inte haft feber på flera år.

Så klockan 19:30 kröp jag ned i sängen och somnade till, vaknade, tog tempen, somnade. Och sådär höll jag på. Men drygt en timme senare så klev jag upp och borstade tänderna och somnade bums.

Imorse vaknade jag 07:19 med knappt någon feber, men med halsont. Som dock under dagen försvunnit och febern är numera som bortblåst.

Måste nog ändå ta det väldigt passivt idag så att den jäkeln inte kommer tillbaka..

Men jag undrar bara ; är det detta som kallas för 24timmarsinfluensa?

Hmm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0