Dag 1 – Presentera mig själv.

Jag heter Anna. Även kallad Mini, Lillen, Lill-Anna, Hustomten, whatever.
Jag är 20 år, men känner mig (och beter mig för det mesta, haha..) som en 15åring. jag vet bäst, och mest - såklart ;) Jag bor tillsammans med papi, hunden och katten. Men man kan väl säga att jag egentligen bor på två ställen. Hemma hos mig och sen hemma hos Freddie. Spenderar mer tid hemma hos honom än hos mig, hans säng är mycket skönare :) När jag inte degar framför datan eller tränar, så umgås jag med mina favoriter. Fast nu ljög jag lite. För det jag gör mest just nu är JOBBAR. Jag arbetar på en liten förskola med gullungar och sköna arbetskamrater. Eftersom förskolan är såpass liten så kommer man lätt tätt inpå varandra. Jag trivs och det är the mainpoint så att säga.

Jag och Freddie har varit tillsammans i snart 3½ år och han är min prins. Älskar honom och allt han gjort/gör för mig. Helt underbar <3

Annars så består min familj av mamma, pappa, syster och två bröder (samt 4 brorsdöttrar och en brorson.)


Något mer ni vill veta?

PUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0