London-pepp och djurens hjältar

Tjaba!

Jag börjar bli så ruggigt taggad inför den lilla London-trippen som äger rum om 8 dagar. Så just nu sitter jag och försöker lära in så mycket grejer som möjligt. Eftersom det är en weekendresa så blir det ganska stressigt att både hinna med storslagen shopping, pub-besök, piccadilly circus och trafalgar square osv osv. men vi ska göra vårat bästa ;)

Primark är i alla fall mitt prio ett, liksom de röda bussarna och Buckingham Palace, jag måste ju hälsa på en såndär pudelskallevakt!

Taggad till tusen alltså!

Hursom.

Jag gjorde en god gärning idag, jag stod och väntade på bussen som skulle ta mig till tuben. Samtidigt som jag anlände till busshållsplatsen så fick jag syn på en löst springande hund som sprang korsochtvärs över den stora bilvägen. Jag fick ont i mitt "djurens-rätt"-hjärta så jag ringde Polisen. Lite genant var det men oj så skönt det kändes efteråt :)

nu ska vi checka in och fixa våra boardingpass.

PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0