vamos a la playa.


Nu har vi planerat att istället för att åka till Grekland så blir det eventuellt till att åka till Alicante om ett par veckor. Därifrån ska vi sedan till Torrevieja och sedan bila till Barca. Kan bli väldigt trevligt det med ;) I synnerhet när vi bor i princip gratis och flygresan inte kostar skjortan (förhoppningsvis - haha)

Men som sagt, det är ännu något vi spånar kring så vi får se :)


Igår var jag, Freddie och Micke ute och gick i två timmar. När fotbollen är slut på tv (om cirkus en halvtimme) så ska vi ut och gå igen. Man måste bli lite fit for fight inför sommaren!

Vart är värmen förresten?



kan någon vara snäll och förklara för mig varför jag inte var nöjd över hur jag såg ut där och då?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0