Leva livet!

Har varit så sjukt jävla superdålig på att uppdatera här, så får väl köra en snabbis (haha) variant. Det här har jag haft för mig den senaste veckan;

- Varit på Grönan (Hej 6kg choklad!)
- Besökt "Smaka på Stockholm"
- Dubbeldejtat med Milli-vanilli och Sebbe
- Kört en hård utgång (sved i plånisen..)
- Haft sommaravslutning på dagis
- Fått skatten! (Prisa gud!)
- Powerwalkat 2 timmar
- Längtat efter värmen/semester
- Saknat mina älsklingar!!!!!
- Blivit brunett
- Firat 2 år & 10 månader med min älskling
- Varit på biopremiär (SPÄCK)
- Hittat en hund och anmält den som försvunnen - för att sedan inse att det är grannens hund ;)


Piss & Puss på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0