Full rulle - minst sagt

hejhejhej!

Nu ska vi se...

I måndags var jag som sagt på Twilight-eventet på Hovet där huvudgästerna var skådespelarna Taylor Lautner (Jacob) och Kirsten Stewart (Bella). Ni som var där vet ju själva hur galet det var, ni andra kan ju förestella er detta; 9000 skrikande tjejer!

Oh my god säger jag bara. Som ni vet är inte jag något direkt Twilight-fan utan följde mest med som sällskap. Men Taylor var en riktig pudding måste jag säga ;)

Hursom.

Just nu håller jag på att packa inför midsommarhelgen. Jag och F. åker ju till Dalarna för att fira en ordentlig svenne-midsommar. Stång och sprit - ni vet. Men jag är riktigt pepp! I söndags sprang jag och Milli-Vanilli ut och in genom varenda affär, för att sedan komma hem och hitta 7(!) klänningar i garderoben som är väldigt fina alternativ till den stora dagen.

Nu ska jag åka till Micke där vi ska boka biljetter till SPANIEN!

HASTA LUEGO GUAPAS!







Jag älskar min blommiga väska :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0