we're going to Spain.

Imorgon vid den här tiden befinner jag mig flera tusen meter upp i luften. Med destination Spanien och ca 35 grader känns flygrädslan som en lätt piece of cake ;)

Ska strax börja packa och för att jag inte ska glömma alltför viktiga saker så skriver jag en packningslista. Kommer ni på fler saker får ni gärna tillägga det.

Handbagage:
- Pass
- Boardingcard
- Plånbok
- Mobil
- Kamera (2st minneskort)
- Öronproppar (F------N! Skulle ju köpa det!!!)

Bagage:
- Jädra massa underkläder
- 2-3 klänningar
- Leggings
- 5-6 Linnen
- 1-2 koftor
- Skor
- BIKINI (tack Carro!)

Neccesär:
- Tandborste+tandkräm
- Hårprodukter
- Smink
- After Sun kräm
- Sminktvätt
- Sårtvätt
- Något mer?

Jag kommer ju shoppa järnet där nere -  det är tanken i alla fall. så jag behöver inte ta med mig så stora mängder kläder..

Kommentarer
Postat av: Carro

Du har glömt bikiniiii :D

2010-07-23 @ 18:53:50
URL: http://fancypaants.blogg.se/
Postat av: anna

sv: HAHA FAN! Tänk om jag inte hade packat ner det överhuvudtaget :O Tänkte inte ens på det,haha! TAACK!

2010-07-23 @ 19:08:19
URL: http://thechick.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0