så många andra

Jag har gett dig något som så många andra en gång fått - mitt förtroende och min tillit. Du har fått tillgång till något som så många andra hånat, förlöjligat, svikit och spottat på.

Men till skillnad från de andra så har du även fått mitt hjärta, min kropp, mina tankar och min själ. Jag har gett dig allt som gör mig till mig. Jag har gett dig den tillåtelsen att få ta del av allt detta för att jag älskar dig och litar på dig. Och det kommer jag göra tills du mot all förmodan skulle bevisa motsatsen. Du har fått mig att falla, klättra upp, vandra i mörkret och sedan se ljuset. 

Om du sviker mig - gör det. Vill du inte längre ta del av mig - säg det. 

Men hugg mig inte i ryggen, det har så många andra redan gjort.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0