Resetjejen.

Hej mitt vinterland!

Tänkte uppdatera det senaste som händer i mitt liv. Jag kommer resa en hel del den kommande tiden kan man säga ;)

24 juli:
Spanien, Torrevieja - 10 dagar

25 November:
Wien - en weekend

26 December:
Thailand - 25 dagar!!

Om någon av er sötisar har varit i dessa länder så får ni jättegärna berätta om era upplevelser! Alltid roligt att höra om hur det är och vad man inte får missa :D

Annars kan jag ju berätta att jag njuter för fulla muggar av min fem veckor långa semester. Har solat och badat så gott som varje dag. Senast igår träffade jag mina hjärtegull Tiina och Alexandra, har fått en aning färg på kroppen ;)'

Ikväll ska jag träffa Anastasia över ett glas rosé på Mälarpaviljongen. Det blir riktigt nice :)

Må så gott nu, så hörs vi snart!

PUSSSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0