mina fina änglar.

17 mars fick änglarna en ny vän. En person med ett oerhört stort hjärta och ett leende som smittade av sig obehindrat. En person som lämnade familj, vänner och bekanta med en enorm saknad och förtvivlan. Men som även efterlämnade sig mängder av minnen och varma tankar. 

Det har gått fyra månader sedan nu och alla bitar har sakta men säkert börjat falla på plats. Livet har börjat på nytt och vardagen har kommit igång steg för steg. Det gör inte längre lika ont att tänka på allt jag har fått ta del av och förlorat, istället kan jag nu glädjas åt det som jag faktiskt har fått vara med om och varit en del av.

Lennie Fernström du är en ängel, även om du istället för långt blont hår är snaggad, bär linne istället för klänning och är bitig som fan istället för tunn som en siluett så är du en vacker ängel som befinner sig på en underbar plats. Det är jag säker på.

17 juli. 4 månader senare utökades änglagruppen med ännu en ängel. Killen som älskade bärs, brudar och motorcyklar. En kille som levde livet fullt ut och tog vara på varje dag, bytte ut motorvägarna mot vägen till himmlen. Killen som alla kommer ihåg som "glad och galen" men med hjärtat på rätta stället när det väl gällde är nu en del av den änglafamilj som bevakar oss andra.

Dennis Nettelbladt, tack för de minnen du gett mig, de bär jag med mig genom livet. Jag kommer aldrig glömma dig och det är jag inte ensam om.

Vi ses på andra sidan grabbar, lämna några platser lediga i änglafamiljen, vi är många som vill träffa er igen när tiden är inne för oss andra.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0