spara pengar.

Hello!

Idag är jag hemma från jobbet, jobbade 10 timmar igår och när jag kom hem började jag känna mig riktigt dålig. Frös som fan så jag tog ett bad, men hade gåshud även fast jag hade hur varmt vatten som helst. När jag tog tempen hadejag nästan 38graders feber och det blev knappt någon sömn inatt. Så det är lika bra att vara hemma idag och ta det lugnt.

Såg precis att min lön registrerats på mitt konto, blev inte så mycket som jag hoppades på men jag kommer kunna spara över fem tusen den här månaden i alla fall, och det känns sjukt skönt. Thailand here I come!

Annars händer det väl inget speciellt i och med att jag inte är på topp riktigt.

Vad händer hos er?

Puss

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0