Nu kör vi!

Tjo!

Nu ska jag försöka komma igång med det "allmäna" bloggandet igen. Det är dock fortfarande samma användarnamn och lösen till den gamla bloggen, så ni som har det privilegiet kan gå in där och kika ibland med ;)

Jag är relativt slut i kroppen, har en ihållande förkylningen som vägrar ge med sig, och sedan har jag dessutom haft en riktigt jobbig dag på jobbet. Så snart ska jag hoppa ned i ett varmt bad med tända ljus.

Helgen som gick var oerhört mysig. Jag och F. firade 2 år och 5 månader. Så vi tillbringade lördagen i stan och jag spenderade lite väl mycket pengar, köpte en väst från Canada Goose och en tröja från Adidas. Jag passade även på att visa F. hur det är på Café 60' då han aldrig varit där.

Så jag beställde in en köttfärspirog och F. körde på en varm salami- och någon sorts ost smörgås. Vi tog även med oss varm choklad och Chailatte som vi drack på vägen hem.

Bilder på shoppingen kommer, men nu ska jag bada!

PUSS PÅ ER!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0