Helt slut.

Hejhejhallå!

Idag är jag helt slut alltså. Arbetsdagen var helt förjävlig om jag ska vara helt jätteärlig. Vi har haft sammanlagt 6 barn på förskolan som har kräkts den senaste veckan, behöver jag säga mer för att ni ska förstå att oron är påtaglig eller? Fyfan om jag får kräkan alltså..

I helgen ska jag och F. åka till Örebro så det skulle vara jäkligt surt om man blev sjuk inatt/imorgon. Men man ska inte måla fan på väggen än inte.

Tänkte visa en bild på hur min dagens outfit såg ut, det är inte direkt gucci och Prada inte när man jobbar på dagis ;) Haha..



Fleece-tröja
Dubbla långärmade linnen
Svarta urblekta jeans
Raggsockor

Fancy va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0