ringen är inte längre sluten.

Du kommer troligtvis inte läsa det här, kanske är det lika bra - jag vet inte. Det som har hänt har jag fortfarande inte hunnit smälta och det kommer ta tid. Det kanske aldrig kommer att gå över helt, för hur gör man för att komma över den man har berättat allt för, den man delat glädje/sorg med, den som alltid funnits där? Ska man komma över en sån person överhuvudtaget?

Men oavsett hur mycket jag än älskar dig (vilket inte går att beskriva med ord) så vill inte jag bli nedtryckt eller känna att jag får dig att må dåligt på något sätt. Men jag vill ändå att du ska veta att jag finns här för dig, oavsett anledning.

Jag kommer aldrig att glömma dig, eller sluta älska dig.

"And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said

It's a cruel thing you'll never know all the ways I tried
It's a hard thing, faking a smile when I feel like I'm falling apart inside

And now you're gone, there's like an echo in my head
And I remember every word you said "

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0