helgen

Hejohå!

Konserten i fredags var grym! Jag och Camilla taggade till lute innan med öl och vin och sedan njöt vi av den underbara spelningen. Köpte med mig en sjukt snygg tischa också :)

Igår var jag och F. på bio, först käkade vi massa gottis på Pizza hut och sedan såg vi "I love You Phillip Morris", jag tänker inte ens kommentera den filmen så j-vla dålig var den. Det var nästan pinsamt att sitta där faktiskt, rekommenderar den absolut inte.

Och idag har jag varit på Närakuten, 350 spänn & ett blodprov senare fick jag veta att jag har en "normal" förkylning, efter att jag varit sjuk sedan den 4 januari så är jag väldigt nyfiken på hur en "allvarlig" förkylning känns...

Förutom det så har vi bokat flyg och boende inför Londonresan, den 11 mars åker vi. Finns nog inget bättre sätt att fira 20årsdagen på :D

Nu ska jag snyta mig och sedan sussa.

PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0