klarar inte mer :(:(

Hej hopp!

Österrike var riktigt great!

orkar dessvärre inte skriva så  mycket, för gissa tre gånger vad jag råkat ut för?
Den mytomspunna VINTERKRÄKAN!

Alltså. Den här sjukdomen är fan inte mänsklig. Det gör ont i hela kroppen, man är hungrig som ett svin, och kräks upp allt man vågar stoppa i sig.

Har dock fått i mig några skedar blåbärssoppa så jag håller tummarna.

Jag har spritat händerna säkert 15ggr/dag, ätit vitpepparkorn och inte stoppat fingrarna i munnen. ÄNDÅ råkar jag ut för detta :( jag har lite av Emetofobi*, och den gör sig alltid påmind när kylan börjar smyga sig på..Och nu när jag väl har råkat ut för detta helvete så känns det inte bra alltså, haha...


Men men. Hoppas att jag blir kry snart. Puss på er - om ni vågar ;(

(*Emetofobi - räddsla för att kräkas kan vi säga på ett enkelt sätt..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0