Hej, jag har ätit min spenat var' dag.

Godmorgon!

är pigg som en solstråle själv idag! Insåg dock en bra-jobbig sak. Min drömjacka har kommit in i butikerna igen, eller den är tydligen något sen i leveransen men ändå. Det enda kruxiga är att den kostar ett par tusenlappar, jag skulle absolut köpa den (även om plånisen skulle slå mig på käften så fort jag öppnar den därefter..) men nu är det ju så att mina vinterskor sviker mig. Jag är som en igloo-glass när jag kommer hem efter jobbet. (Om ni minns cola-glassen man kunde dela i två..) Vilket betyder att jag egentligen är i större behov av ett par nya mysiga UGG's.

Fast egentligen inte. Vem har sagt att man måste köpa ETT PAR skor för över 2000kr för att hålla sig varm? Bättre att köra dubbla par raggsockor för 59:90. Nu svirar jag bort mig här. Men hursom.

Sen är det ju Thai om 3 veckor. Alla mina sparpengar är klara. Men eftersom man gör en sån härlig resa MÅSTE man ju ha en bra kamera. En systemkamera helst. Eller en väldigt bra kompakt kamera från Canon (humsi....jag har inte alls varit och kikat..) men den är ju inte gratis den heller.

Summa sumarum; En vinterjacka, ett par vinterskor, en kamera.

Samt frisörbesök, julklappar, födelsedagspresenter,osv osv..........

TOOOOOMTEN!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0