Ching chong nu draaar jag

Godmorgon!

Om 3½ timme ska jag börja åka, i min resväska har jag massa trosor och strumpor, 2-3 linnen, 2 par leggings och 2 par ballerina skor. Det borde väl räcka i en månad ;) Skämt o sido, jag ska ju köpa alla mina kläder när vi väl kommer ner! Helt galet!

Trots allt spännande så har jag lite ångest över att resa, jag tror hela tiden att planet ska störta, men jag antar att det är så det blir när många i ens närhet hastigt går bort. Man blir rädd för att leva.

Men om inte annat, så får ni ha ett riktigt trevligt jullov och GOTT NYTT ÅR!!!!!!!!




 Kan inte fatta att jag inom ett par dagar förhoppningsvis går på den stranden..Phi Phi Island.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0