Så jävla less.

"Till **** och ************* kan man komma på remiss, men det antal patienter vi har till förfogande i avtalet med Landstinget är uppbokat för länge sen för i år, tyvärr.

Ett annat sätt är att man har någon form av försäkring. Om du är med i facket kan du kolla med dom om du har en krisförsäkring eller ringa Folksam eller Förenade Liv om du vet att du har försäkringen där. Då kan du komma hit. Se också efter på hemförsäkringen om det finns ett krismoment där."

Efter att jag samlat mig och försökt ta tag i mig själv, hittat den hjälpen jag tror skulle vara den rätta för mig, så får jag veta jag kan få hjälp tidigast NÄSTA ÅR. Hur i hela j-vla h-lvete fungerar det svenska PSYK-systemet? Är det bara jag som inte längre blir förvånad över att vansinnesdåd sker lite titt som tätt? Eller att folk blir nedslagna/mördade/you name it helt oprovocerat.

Det finns ju förhelvete ingen hjälp att få.

Men det är väl så det ska vara, man ska minsann bita ihop så länge att man till slut och sist tar allt i sina egna händer. Och när konsekvenserna blir riktigt jävliga - då mina vänner, då händer det grejer.

Så vad säger ni, ska vi ta en lunchdejt i finkan flickor? Jag bjuder på Vatten & bröd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0